Jäsenillat 2018

Mansikkapaikka, monitoimitila P-krs, (kaupungin puoleinen pääty, Steniuksenkatu 6)

ke 19.9. klo 18.00 - avoin

ke 14.11. klo 18.00 - avoin

Eurajoen kerho

Eurajoen kerho kokoontuu joka kuukauden viimeinen tiistai klo 18–20, Eurajoen kunnantalon takkahuoneella, Kalliotie 5. Tervetuloa!

Kerhon vetäjänä Tomi Käkelä, tomi.kakela (ati) eurajoki.net

Retki Saloniemen juustolaan

Lähdemme tutustumaan Saloniemen juustolaan Vaimaroon 26.5.2018 klo 11.30 - 15.00. Paikan päällä on tutustumiskierros, maistatuksia tuotteista ja mahdollisuus ostaa Saloniemen tuotteita.

Matka järjestetään kimppakyydeillä. SITOVAT ilmoittautumiset 13.5.2018 mennessä Maarit p.044 278 7570 ja ilmoita samalla, jos haluat olla yksi kyyditsijä.

Maskun kesäpäivä

Yhdistyksen jäsenille! Tule viettämään Kesäpäivää Maskuun 8.6.2018!

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus (Vaihemäentie 10) täyttää tänä vuonna 30 vuotta ja juhlii taivaltaan perjantaina 8.6. Ohjelma alkaa klo 12 ja päivä päättyy n. klo 16.30. Paikalla on myös yleisavustajia. Kesäpäivässä on esiintymässä 2013 tangokuningas Kyösti Mäkimattila! Tarjolla lounas, tietoiskuja ja munkkikahvit. Testattavana peliteknologiaa hyödyntäviä kuntoutuslaitteita sekä toimintaa kädentaitotilassa.

Mennään kimppakyydeillä (myös oma kyyti mahdollinen), ilmoitathan halukkuutesi, jos haluat olla yksi kyyditsijöistä (tieto yhd. sihteerille).

Voit ilmoittautua tämän linkin kautta; http://tapahtumat.neuroliitto.fi/tapahtumat/kesapaiva2018/ tai yhdistyksen sihteerille p. 0442787570 pe 25.5. mennessä. Tarkemmat saapumisohjeet saat ilmoittautumisen jälkeen. Päivän ohjelma, lounas ja kahvit ovat maksuttomia. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Pesis pärinä - perhepäivä

KESÄKUUN alkupuolella järjestetään ”Pesis-pärinä” – perhepäivä, joka on Rauman seudun neuroyhdistyksen ja Satakunnan neuroyhdistyksen välinen sovellettu pesäpallo–ottelu jäsenille ja heidän läheisilleen. Ottelu käydään Eurajoen kentällä.

Tarkemmat tiedot lähempänä ajankohtaa ilmoittelupaikoilla..