Jäsentiedotteet

Jäsentiedote Nro 1/2018

Hei, 9.1.2018 olemme saaneet yhdistykselle uudet säännöt ja uuden nimen; Rauman seudun neuroyhdistys ry. Hallituksen yhteystiedot ovat liitteenä.

Mahdolliset sähkö- ja postiosoite muutokset riitta.hakula(at)neuroliitto.fi Haluatko jatkossa jäsenkirjeesi sähköpostilla? Ilmoita siitä minulle, yhdistyksen sihteerille maarit.korteniemi(at)dnainternet.net

Pieni ele

Tulossa kolmet vaalit, missä yhdistyksemme osallistuu Pieni ele -keräykseen.  Tarvitsemme vapaaehtoisia osallistumaan, olisitko juuri sinä tai läheisesi kiinnostunut auttamaan yhdistystä istumalla Pieni ele – keräyksessä? Ilmoita jo nyt halukkuutesi yhdistyksen sihteerille maarit.korteniem(at)dnainternet.net

Tervetuloa yhdistystoimintaan mukaan!

Jäsenillat 2018

Mansikkapaikka, monitoimitila P-krs, (kaupungin puoleinen pääty, Steniuksenkatu 6)

ke 19.9. klo 18.00 - avoin

ke 14.11. klo 18.00 - avoin

Kevään ensimmäinen retki tehdään Laitilan POUKANVILLEEN.

Lauantai 14.4.2018 lähtö linja-autoasemalta klo 11.00 (invabussi) ja paluu noin klo 16.00. POUKANVILLEssä pientä ohjelmaa ja ruokailu. Matkan omavastuuhinta jäsenille 25€, sisältäen matkat, ohjelman ja ruokailun.  Sitovat ilmoittautumiset 8.4.2018 mennessä Maarit p. 0442787570 ja    maksu yhdistyksen tilille FI5956300050530515.

Lähdemme tutustumaan Saloniemen juustolaanVaimaroon

26.5.2018 klo 11.30 - 15.00. Paikan päällä on tutustumiskierros, maistatuksia tuotteista ja mahdollisuus ostaa Saloniemen tuotteita. Matka järjestetään kimppakyydeillä. SITOVAT ilmoittautumiset 13.5.2018 mennessä Maarit p.0442787570 ja ilmoita samalla, jos haluat olla yksi kyyditsijä.

ENNAKKOTIETO! Laitathan päivän muistiin! Maskun Kesäpäivä 8.6.2018 (kimppakyydeillä)

Maskun neurologinen kuntoutumiskeskus juhlii 30-vuoden taivaltaan pe 8.6.2018. Paikanpäällä ohjelmaa, lounas ja kahvi. Ilmoitamme myöhemmin lisää ohjelmasta ja esiintyjästä sekä ilmoittautumisen aukeamisesta. (Voit jo nyt ilmoittaa yhdistyksen sihteerille halukkuutesi osallistua tapahtumaan)

ENNAKKOTIETO! KESÄKUUN alkupuolella järjestetään ”Pesis-pärinä” – perhepäivä

joka on Rauman seudun neuroyhdistyksen ja Satakunnan neuroyhdistyksen välinen sovellettu pesäpallo–ottelu jäsenille ja heidän läheisilleen. Ottelu käydään Eurajoen kentällä.

Tarkemmat tiedot lähempänä ajankohtaa ilmoittelupaikoilla..

Tulevia tapahtumia

Eurajoen kerho kokoontuu joka kuukauden viimeinen tiistai klo 18–20, Eurajoen kunnantalon takkahuoneella, Kalliotie 5. Tervetuloa!

Kerhon vetäjänä Tomi Käkelä, tomi.kakela@eurajoki.net

Ilmoittelu

Ilmoittelua jatketaan edelleen Raumalainen- ja Avain-lehdissä sekä netissä www.neuroliitto.fi/rauma

Vuosikokouksessa 14.2.2018 valitut luottamushenkilöt